Το απολογητικό υπόμνημα του ιερέα που παρέπεμψε στο Επισκοπικό Δικαστήριο ο Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου

0
1391

Εξώδικη δήλωση προς τον κ. Δαμασκηνό απέστειλε ο ιερέας τον οποίο ο Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου έχει παραπέμψει στο Επισκοπικό Δικαστήριο, καθώς όπως ισχυρίζεται σε αυτήν, ο εκκλησιαστικός ανακριτής, ο οποίος έχει διορισθεί για να ασχοληθεί με την υπόθεση του, αρνήθηκε να παραλάβει το Απολογητικό του Υπόμνημα.

Το kriti24.gr επειδή έχει προχωρήσει στη δημοσιοποίηση της αναφοράς του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου προς στο Επισκοπικό Δικαστήριο, δημοσιεύει σήμερα για λόγους ισονομίας, την εξώδικη δήλωση του ιερέα και το απολογητικό του υπόμνημα.   

Όπως και στην προηγούμενη σχετική δημοσίευση έτσι και σε αυτήν το kriti24.gr σεβόμενο την προστασία των προσωπικών δεδομένων δεν θα προχωρήσει στη δημοσιοποίηση κανενός ονόματος, από τους άμεσα εμπλεκομένους στην υπόθεση.

 

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Του Ιερέα π. …………….., Εφημερίου της Ενορίας……………….

……………………………………………

Α. ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΜΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
Δυνάμει του άρθρου 72 Νόμου 4149/1961, σε συνδυασμό με το άρθρο 11 του Νόμου 1700/1987, για την υπεράσπισή μου ενώπιον των Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων σε όλα τα στάδια της εκκλησιαστικής δίκης, προδικασία (ανάκριση) και κύρια διαδικασία, και σε όλους τους βαθμούς δικαιοδοσίας και για όλα τα στάδια των εκκλησιαστικών δικών, διορίζω συνήγορο τον κ. Κ.Κ του Ν, Δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω (ΔΣΘ – ΑΜ 7232), Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης και Θεολόγο, κάτοικο……………………κλπ.

Β. – ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΑΝ ΤΗΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΛΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ

Μετά από ημέρες από τη διακαινήσιμο εβδομάδα, ο Μητροπολίτης με κάλεσε για εξηγήσεις, λίγο πριν τη Σύνοδο της Κρήτης, και του εξέφρασα και την άποψή μου την αντίθετη γι’ αυτήν, δηλ. ότι δεν έχει ορθόδοξα στοιχεία.
Ο Μητροπολίτης μου είπε ότι, επειδή τότε δεν είχε χρόνο λόγω προετοιμασίας της Συνόδου, θα μιλήσουμε μετά τη Σύνοδο.

Εν τω μεταξύ μετά τη Σύνοδο μιλήσαμε και του είπα ότι η Σύνοδος αυτή για μένα είναι οικουμενική και δεν έχει στοιχεία ορθοδοξίας που διακρίνουν μια ορθόδοξη σύνοδο, ότι έγινε μια σύνοδος πριβέ, αποκλείοντας τον ορθόδοξο κλήρο και λαό, ενώ επέτρεπε να υπάρχουν μέσα πράκτορες και προσωπικό της Σια και ιερείς από το Βατικανό.

Ως σύμβουλος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως συμμετείχε η κυρία Ε. Π από το State Department. Είπε ότι θα ξαναμιλήσουμε λόγω έλλειψης χρόνου.

Επί μία εβδομάδα (μέσα Μαϊου με αρχές Ιουνίου) ο Μητροπολίτης μου έστελνε ιερείς για να με πείσουν να αλλάξω θέση. Και την έβδομη ημέρα των επισκέψεων των εν λόγω ιερέων, κάποιος από αυτούς προσπάθησε και τη μητέρα μου να την πείσει ώστε εκείνη να με επηρεάσει να αλλάξω φρονήματα, ενώ εγώ έλειπα. Εγώ δεν άλλαξα φρονήματα ούτε η μητέρα μου.

Στο δίλημμα που μου είπαν πώς θα ζήσεις χωρίς μισθό, τόσο εγώ όσο και η μητέρα μου τους απαντήσαμε ότι εγώ έγινα ιερέας για τον Χριστό και όχι για τον μισθό.

Συναντήθηκα με το Μητροπολίτη στα μέσα Ιουλίου και συμφωνήσαμε να μου δώσει προθεσμία μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου για να αποφασίσω τί θα κάνω, αν αλλάξω Μητρόπολη ή αν θα παραμείνω στη Μητρόπολη Χανίων για να τον μνημονεύω. Και μου αντιπρότεινε να μου βρει άλλη Μητρόπολη.

Του είπα ότι θα φροντίσω να βρω εγώ Μητρόπολη ή να πάω στα Πατριαρχεία Βουλγαρίας ή Γεωργίας. Μου είπε ότι αν πάω εκεί, θα πρέπει να μείνω εκεί και να μην επιτρέψω πίσω. Μου είπε ότι δεν θα επιτρέψει άλλο θυσιαστήριο στα Χανιά, αλλιώς θα γίνει διπλωματικό επεισόδιο.

Από τα μέσα Ιουλίου με κάλεσε ο Μητροπολίτης για την τελευταία και οριστική συζήτηση στις 20-10-2016. Παραβρέθηκα 11 πρωινή στο γραφείο του Επισκόπου έχοντας καλέσει μαζί μου για μάρτυρα τον ιερέα Π. Μ, μην φύγω από κει και πουν άλλα ότι τους είπα.

Παρουσία του Επισκόπου, του Πρωτοσύγκελου, και του Αρχιερατικού, μου είπαν να τους ανακοινώσω τις θέσεις μου για τη Σύνοδο της Κρήτης και για τη μη μνημόνευση του Επισκόπου, καθώς και για τα γεγονότα των χωριών. Του απάντησα ότι δεν δέχομαι τη Σύνοδο με στοιχεία ορθόδοξα και την υποχρεωτικότητά της (αφού τούτο δεν είναι στοιχείο της Ορθοδοξίας), επειδή πολλές αποφάσεις συνόδων που συγκλήθηκαν ως οικουμενικές, ακυρώθηκαν από το λαό.

Μετά από έξι μήνες από τη Σύνοδο, ενημέρωσαν κλήρο και λαό.
Αυτές είναι δικές σου απόψεις μου είπε ο Μητροπολίτης και να μην τις συζητάς με κόσμο και να σου δώσω μια ενορία.
Ρώτησα τον Μητροπολίτη, αν ασπάζεται τη Σύνοδο.
Ο Μητροπολίτης απάντησε ότι η Σύνοδος έγινε δεκτή από την Ορθοδοξία μόλις έληξε.
Του απάντησα αν εσείς τη δέχεσθε σαν κανονική και μου απάντησε ναι την δέχομαι.

Ο Πρωτοσύγκελλος μου είπε, αφού θέλετε να πάρετε ενορία, πάρτε την, αυτά τα θέματα κρατήστε τα για δικές σας απόψεις, αλλά δεν θα συζητάτε με τον κόσμο και δεν θα ενημερώνετε τον κόσμο γι’ αυτά, ότι δεν υπήρχαν πράκτορες της CIA στη Σύνοδο, αλλά μόνο δημοσιογράφοι.

Στο internet διάβασα για την κυρία Ε.Π, η οποία εργάζεται στο Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ και ήταν σύμβουλος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στην Κρήτη. 
Τους είπα ότι οι σεκιουριτάδες είδαν πολλούς πράκτορες ξένους, ελικόπτερα, υποβρύχια, ενώ αυτά είναι γνωρίσματα της G-7, ενώ οι Άγιοι δεν έχουν προστασία μπράβων και πρακτόρων.
Μου είπαν ότι δήθεν φοβόντουσαν επιθέσεις τζιχαντιστών.

Τους είπα ότι αν η Σύνοδος ήταν ορθόδοξη, θα έπρεπε να αποφασίσει να τα βρούμε με τους αδελφούς μας του Παλαιού Ημερολογίου, να είχε καταδικάσει τις σύγχρονες και σημερινές αιρέσεις, όπως Οικουμενισμός, Παγκοσμιοποίηση, Νέα Εποχή, Εποχή Υδροχόου, Μασωνία, Ρόταρυ, Ιεχωβάδες, και ό,τι άλλο παρεμφερές.

Έπρεπε να είχε επιμεληθεί ώστε να φέρει στην τάξη της Εκκλησίας τον άδικο αφορισμό του Ν.Σ ως αγωνιστή παγκόσμιας κλίμακας της Ορθοδοξίας, ως ιεροκήρυκα και πολέμιο των αιρέσεων παγκοσμίως. Αντ’ αυτού, τον καταδικάσατε επειδή δεν δέχθηκε τις αιρέσεις του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού που επισήμως σε περιοδικά της Μητροπόλεως Αυστραλίας δήλωνε πως ο Χριστός γεννήθηκε αμαρτωλός, που αν δεχθούμε αυτό, χάνουμε τη σωτηρία του ανθρώπου μέσω του Χριστού.

Εγώ δεν λέω κάτι δικό μου που να μην αναφέρεται στο Ιερό Ευαγγέλιο και στους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, στα ΜΜΕ, κρατά ένα κοράνιο και το δίνει σε κάποιον Μουσουλμάνο λέγοντας σας δίνω το Ιερό Κοράνιο, άρα παραδέχεται ότι υπάρχει και άλλο ιερό βιβλίο πέραν του Ευαγγελίου, πράγμα το οποίο είναι αίρεση.

Είπα στον Μητροπολίτη ότι δεσπότης μόνον είναι ο Χριστός, όχι ο Επίσκοπος. Του είπα ότι δεν σε μνημονεύω, αλλά μνημονεύω «πάσης Επισκοπής Ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον Λόγον της Σης Αληθείας», δηλαδή των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών, που είναι ο τύπος μνημονεύσεως από ιερέα, όταν παύσει το μνημόσυνο του επισκόπου του, όταν αυτός κηρύσσει δημοσίως αίρεση.

Μου απάντησε ότι αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό σου απαγορεύω να λειτουργείς.
Του απάντησα ότι, επειδή δεν σε μνημονεύω, δεν ανήκω σε σένα και γι’ αυτό δεν μπορείς να μου απαγορεύεις να λειτουργώ.
Μου έλεγε έλα να υπογράψεις ένα χαρτί να σε καθαιρέσουμε. Του απάντησα ότι να υπογράψουν αυτοί που σε μνημονεύουν.
Μου λέει θα σου κόψω το μισθό, του απάντησα ότι θα μνημονεύω σε ιδιωτικές εκκλησίες. Και για το μισθό μου θα προβώ σε νομικές ενέργειες.

Στην Ορθόδοξη Ακαδημία υπάρχει ένα βιτρό που έχει τρεις ανθρώπους όρθιους και ενωμένους μέσα σε μια φλόγα. Στο κέντρο είναι ένα σώμα όρθιο με τα χέρια ψηλά και έχει ένα σταυρό από πάνω. Αριστερά ο άλλος σκύβει λίγο αριστερά με τεντωμένα χέρια προς το άστρο του Δαυϊδ την εξάλφα, το δεξί σκύβει λίγο δεξιά με τεντωμένα τα χέρια προς την ημισέληνο. Αυτά τα τρία σύμβολα τα ενώνει το ουράνιο τόξο της Παγκοσμιοποίησης με χρώματα κόκκινο, κίτρινο και μπλε. Τα σώματα αυτά από τη μέση και κάτω είναι μέσα σε φλόγες ενωμένες.

Τους ρώτησα γιατί υπάρχει αυτό το σύμβολο. Ο αρχιερατικός είπε ότι μας κατηγορείτε άδικα διότι δεν το βάλαμε εμείς αυτό το σύμβολο αλλά προϋπήρχε. Τότε τους είπα γιατί δεν ζητήσατε από τον Κισσάμου και Σελίνου να το βγάλει;

Ο Πρωτοσύγκελλος μου είπε ότι μάθαμε ότι στην ομιλία του π. Σ…., εσύ μίλησες και σε χειροκρότησαν οι παρόντες. Του απάντησα ότι μιλήσαμε όχι για πρόσωπα αλλά για καταστάσεις της πίστεως και ενημερώσαμε τον κόσμο. Εκείνος μου είπε, αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε να φύγουμε εμείς και να έρθετε εσείς και τότε του απάντησα ότι δεν είμαι ιερέας καριερίστας.

Ο Μητροπολίτης μου είπε ότι εσύ επικρότησες σε ιερατική σύναξη πριν τη Σύνοδο αυτήν την Σύνοδο, και του απάντησα ότι είναι ευκτέον να γίνονται ορθόδοξες σύνοδοι και όχι σύνοδοι με όχι ορθόδοξα στοιχεία. Μας ενημερώσατε γι’ αυτήν τη Σύνοδο, μετά από έξι μήνες από αυτήν.
Μάρτυρες η κοινωνία και οι ιερείς. Δεν παίρνω τυχερά. Και προσφέρω στις εκκλησίες από την τσέπη μου.

Τους είπα ότι δεν αποδέχομαι όσους επισκόπους υπογράφουν τη Σύνοδο και δέχονται και τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως που με τις δηλώσεις του και τις πράξεις του έχει ηγείται της μεγαλύτερης αίρεσης από την εποχή του Ιησού Χριστού μέχρι σήμερα.
Μου είπαν ότι λάθος μου τα είπαν.

Τους απάντησα ότι κανείς δεν μου τα είπε, αλλά τα βρήκα στα μέσα ενημέρωσης και αυθορμήτως τα καταγγέλλω αυτά. Ο Βαρθολομαίος μετά τη Σύνοδο δήλωσε ότι είναι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα της Συνόδου αυτής γιατί επανέφερε την αγάπη ανάμεσα στις χριστιανικές εκκλησίες και κυρίως τον Παπισμό που οι Άγιοι Πατέρες μας άφησαν σχίσμα (ενώ είναι αίρεση) και μας είχαν κληροδοτήσει το σχίσμα αυτό οι Άγιοι Πατέρες γιατί είχαν φονταμενταλισμό, φανατισμό και ήταν πλανεμένοι εκ του Αρχεκάκου Όφεως.

Τους απάντησα ότι με αυτή τη δήλωση υβρίζει εκτός των Αγίων Πατέρων και το Άγιο Πνεύμα, με το οποίο μας παρέδωσαν αυτά οι Άγιοι Πατέρες. Ο Χριστός, όταν του είπαν ότι κάνει τα θαύματα από το Σατανά, τους απάντησε ότι μόνον η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι ασυγχώρητη. Ο Πατριάρχης στα ΜΜΕ είπε ότι είναι υπερήφανος που έβαλε τις Ορθόδοξες Εκκλησίες στο ΠΣΕ.
Μου απάντησαν ότι το ΠΣΕ είναι σωστό, διότι μετέχουν σε αυτό μόνο Εκκλησίες.

Τους απάντησα ότι με αυτό που λένε, καταργούν το εκκλησιολογικό δόγμα του Συμβόλου της Πίστεως και το δόγμα περί του βαπτίσματος, γιατί αναγνώρισαν τα βαπτίσματα των αιρετικών, πριν αυτοί μετανοήσουν για τις πλάνες τους και γίνουν δεκτοί στην Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία. Όταν αναγνωρίζετε ένα βάπτισμα αιρετικών, τους αναγνωρίζετε και τα λοιπά μυστήρια. Σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, κάθε αντίχριστος, ψευτοδιδάσκαλος, αναγνωρίζεται από τις πράξεις του.

Λειτουργούν στην Ελλάδα σχολές μεταπατερικής θεολογίας, που μόνο η λέξη αυτή είναι ύβρις προς τους Αγίους και θα περίμενα να τους φτάσετε τουλάχιστον στο μισό τους αγώνα και όχι να τους ξεπεράσετε και να τους καταργήσετε με την αντιπατερική θεολογία. Καταγγέλλω ότι υπάρχουν σήμερα σε θεολογικές σχολές διδασκαλίες ότι η Αποκάλυψη δεν είναι του Αγίου Ιωάννη Θεολόγου και γράφτηκε μετά από αυτόν, και αμφισβητείται το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο. Ο Θ Ζ ομολογεί ότι είχε καταδικαστεί, μαζί με τους Παπικούς, η Ουνία σε θεολογικό διάλογο και για την επιτυχία του το Φανάρι τον έδιωξε από τον διάλογο, και επικυρώσατε την ύπαρξη της Ουνίας.

Μου απάντησε ο Αρχιερατικός ότι με όλα αυτά που λέω το μόνο που θα καταφέρω είναι να χάσω το μισθό μου, είσαι ένα φτωχάκι, ο Θεός να σε φωτίσει γιατί πώς θα ζήσεις χωρίς μισθό.
Τους απάντησα ότι, όπως σας αναφέρω πολλές φορές, εγώ έγινα ιερέας για τον Χριστό, όχι για τον μισθό, δεν θέλω ποτέ μου να γίνω ιερέας καριέρας και καλύτερα να είμαι με το Χριστό έστω και επαίτης.

Μου απάντησε ο Πρωτοσύγκελος δηλαδή εμείς είμαστε καριερίστες ; Του απάντησα ότι εγώ ομιλώ μόνο για τον εαυτό μου, τα υπόλοιπα τα ξέρει μόνον ο Θεός, ο οποίος εξετάζει τους νεφρούς και τις καρδίες όλων μας.

Του είπα ότι έπρεπε η Σύνοδος να καταδικάσει αυτά που κυκλοφορούν στις θεολογικές σχολές (μεταπατερική θεολογία, μεταπατερική εποχή, αντιορθόδοξες δοξασίες, όπως ότι την Αποκάλυψη δεν έγραψε ο Ευαγγελιστής Ιωάννης και την αμφισβήτηση του κατά Μάρκον Ευαγγελίου, όπως μου τα ομολόγησαν θεολόγοι ιερείς. Τους είπα δεν παραδέχομαι θεολόγο χωρίς τη λέξη άγιος μπροστά. Ο Άγιος Ιωάννης Θεολόγος, ο Αγ. Γρηγόριος Θεολόγος κλπ.

Ποτέ δεν ομολόγησαν ότι είναι θεολόγοι, εμείς οι άνθρωποι τους βάλαμε το προσωνύμιο. Η πίστη μας είναι αποκαλυπτική και όχι πίστη αριθμολογίας όπως την κάνατε και τη διδάσκετε στα Πανεπιστήμια, δηλαδή τι μαθαίνετε στους μαθητές ότι κατέχετε το άπειρο και τους το μεταδίδετε. Μπορούσατε να τις ονομάσετε εκκλησιαστικές σπουδές και όχι θεολογικές, διότι στην Ορθοδοξία δεν υπάρχουν θεολογικές σχολές, που εισήχθησαν μετά την απελευθέρωση από τον Καθολικισμό και τον Προτεσταντισμό. Γνωρίζω άτομα θεολόγους που μου δήλωσαν άθεοι και μου είπαν ότι πήγαιναν για αρχαιολόγοι, φυσικοί, μαθηματικοί, αλλά πέρασαν στη θεολογική σχολή.

Μου είπε τότε τί θα μνημονεύεις; Του είπα ότι θα μνημονεύω Πάσης επισκοπής ορθοδόξων των ορθοτομούντων τον λόγον της Σης Αληθείας.
Ο Μητροπολίτης είπε ότι κανείς παπάς δεν μπορεί να είναι αδέσποτος. Του είπα ότι εγώ δεν είμαι αδέσποτος, του είπα ότι έχω Δεσπότη τον Χριστό και ψάχνω για επίσκοπο που να ορθοτομεί τον Λόγον της Αληθείας και να μη κυκλοφορεί με λιμουζίνες και μπράβους όπως δείχνει η τηλεόραση αλλά να κυκλοφορεί με τα δημόσια μέσα συγκοινωνίας, ενώ ο Χριστός δεν ανέβηκε ούτε σε όνο, όπου τον ανέβασαν οι άνθρωποι, εσείς είστε αδέσποτοι.

Του είπα ότι ο Επίσκοπος είναι μοναχός και ως εκ τούτου πρέπει να είναι ακτήμων. Μετά από αυτά ο Μητροπολίτης μου είπε ότι τέτοιο επίσκοπο δεν θα βρεις. Του είπα οι αλώπεκες φωλεάς έχουσι… και άρον τον Σταυρόν σου και ακολούθει…
Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και είπαν ότι μετά από αυτά δεν έχουμε να συζητήσουμε τίποτε μαζί του.

Τους είπα ότι η Σύνοδος της Κρήτης, όπως και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος πριν σε ΜΜΕ, είχε αναγνωρίσει τις αιρέσεις ως Εκκλησίες. Ο Μητροπολίτης μου απάντησε ότι δεν έχεις δίκαιο, διότι και ο Δήμος στην αρχαία Αθήνα Εκκλησία λεγόταν και είναι μια κοινή έννοια. Τι να κάνουμε τώρα, να τους αφορίσουμε και αυτούς. Του απάντησα ότι το Σύμβολο της Πίστεως ακυρώνεται διότι ομιλεί για το Εις μίαν Αγίαν…. Το ψήφισαν οι Άγιοι Πατέρες της Β΄ Οικουμενικής και το επικύρωσαν όλες οι επόμενες Οικουμενικές Σύνοδοι.

Ο Επίσκοπος έπρεπε να υπερασπιστεί την Ορθόδοξη Πίστη και όχι εγώ. Επίσκοπος είναι εκείνος που υπερασπίζεται το ποίμνιό του, ορθοτομώντας τον λόγον της Αληθείας, από τους λύκους, αλλιώς είναι απαθής ή μοιάζει με πρόβατο. Του είπα θα βρω άλλο Επίσκοπο Ορθόδοξο και μου είπε δεν θα βρεις τέτοιο Επίσκοπο, όσο και να ψάξεις.
Έφυγα κλαίγοντας κατεβαίνοντας τα σκαλιά.

Μετά έμεινε κενό λίγων ημερών. Ακολούθησαν οι δύο επιστολές του Μητροπολίτη.
Μεταξύ των δύο επιστολών με πήρε τηλέφωνο ένας ιερέας ονόματι Ν. Ν στο κινητό και μου ανέφερε ότι είναι μέλος του Επισκοπικού Δικαστηρίου και μου είπε ότι θέλει να βρεθούμε να πιούμε καφέ και να συζητήσουμε για τα θέματα που έχουν δημιουργηθεί ανάμεσα σε μένα και τον Επίσκοπο. Εγώ του απάντησα ότι δεν έχω πρόβλημα να βρεθώ μαζί του και να ευχαρίστως να συζητήσω οποιοδήποτε θέμα θέλει, εκτός του θέματος μη μνημόνευσης του Επισκόπου για το οποίο είμαι κάθετος απολύτως.

Μου απάντησε ότι κανείς δεν είναι κάθετος απολύτως πουθενά.
Εγώ του ανέφερα τις αιρετικές δηλώσεις του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως.
Μου απάντησε ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι δηλώσεις του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και τα δογματικά θέματα, που είναι θέματα του Πατριάρχη και των Επισκόπων που τον μνημονεύουν, ενώ εσύ δεν τον μνημονεύεις.

Του απάντησα ότι εγώ έγινα παπάς για τον Χριστό και μόνο γι’ αυτό και δεν μπορώ να μνημονεύω οποιονδήποτε Επίσκοπο μνημονεύει τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και ασπάζεται τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης.
Μου απάντησε δηλαδή εμείς όλοι είμαστε αιρετικοί ;

Του απάντησα ότι δεν ξέρω τι είναι ο καθένας, εγώ θεωρώ προσωπικά τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης αιρετικές και ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ακολουθεί την Παναίρεση του Οικουμενισμού, καθώς και ότι το ίδιο πράττουν οι Επίσκοποι που ασπάζονται τις αποφάσεις αυτές και οι οποίοι μνημονεύουν τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως και έχουν εκφράσει αιρετικές θέσεις σε ΜΜΕ.

Μου απάντησε ότι αν είναι έτσι, δεν έχουμε τίποτε άλλο να πούμε, και μου έκλεισε το κινητό.
Αυτά είναι τα πραγματικά περιστατικά στα οποία ήμουν αυτόπτης και αυτήκοος και τα οποία προηγήθηκαν της Ανακριτικής Κλήσεώς μου σε απολογία.

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

Προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό

1) ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ και
2) ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
– ΕΓΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ 31-12-2016 ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟΥ ΜΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ, ΣΤΙΣ 31-12-2016 ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΩΡΑ 8 Μ.Μ.
(ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ)
Του Ιερέα …….,
Εφημερίου της Ενορίας…..Κυδωνίας κλπ.
………………………………….
Σεβασμιώτατε (με την Ορθόδοξη εκκλησιολογική έννοια),
Σύμφωνα με την με αριθ. πρωτ. 2579/21-12-2016 κλήση μου σε προανακριτική απολογία από τον εκκλησιαστικό ανακριτή π………….(τον οποίο εσείς διορίσατε με το με αριθ. πρωτ. 2578/21-12-2016 έγγραφό σας), προσήλθα, μαζί έναν συγγενή μου, την προβλεπόμενη ημερομηνία και ώρα και στον καθορισμένο χώρο, ήτοι στις 31-12-2012, ημέρα Σάββατο και ώρα 8 μ.μ. στο Γραφείο του Ιερού Καθεδρικού Ναού των Εισοδίων της Θεοτόκου Χανίων [μετά την 48ωρη προθεσμία την οποία μου χορήγησε στις 29-12-2016 ημέρα Πέμπτη και ώρα 7 μ.μ. στον ίδιο Ιερό Ναό (κατόπιν της αρχικής υπ’ αριθ. 2579/21-12-2016 κλήσεώς του), μαζί με αντίγραφα του φακέλου της δικογραφίας που αφορά την υπόθεσή μου, κατόπιν της από 29-12-2016 αιτήσεώς μου].

Όμως, ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής, πριν την εγχείριση από εμένα τον κατηγορούμενο Ιερέα προς αυτόν του από 31-12-2016 Απολογητικού μου Υπομνήματος, απαίτησε ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ να ορκιστώ στην ιερωσύνη μου. Και μου δήλωσε με επιμονή ότι, αν δεν ορκιζόμουν προηγουμένως, εκείνος δεν θα παραλάμβανε το εν λόγω Απολογητικό μου Υπόμνημα, πράγμα το οποίο και έπραξε.

Ο εξωδίκως δηλών και κατηγορούμενος Ιερέας αρνήθηκα ΝΟΜΙΜΩΣ να ορκιστώ, διότι, σε καμία προανακριτική διαδικασία και σε κανένα δικαστήριο, είτε εκκλησιαστικό είτε κρατικό, Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ. Μόνον οι μάρτυρες ορκίζονται.

Ο εξωδίκως δηλών και κατηγορούμενος Ιερέας, από την παραλαβή της με αριθ. πρωτ. 2479/13-12-2016 Αναφοράς του Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) με την οποία ασκείται εκκλησιαστική ποινική δίωξη εναντίον μου με τις κατηγορίες που περιέχονται σε αυτήν, ΦΕΡΩ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ, και, ως εκ τούτου, ΚΑΤΑ ΝΟΜΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΩ.

Κατά συνέπεια, ο εκκλησιαστικός ανακριτής ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ ΕΥΘΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΩΣ, επειδή αρνήθηκε να παραλάβει, όπως κατά νόμον όφειλε, το ως άνω Απολογητικό μου Υπόμνημα, εξαιτίας της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ απαίτησής του να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την παραλαβή από αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος.

Την εν λόγω ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή ήμουν υποχρεωμένος κατά νόμο να αποκρούσω και να απορρίψω, διότι δεν δέχομαι να χάσω κανένα από τα διεθνή, συνταγματικά και εκκλησιαστικά δικαιώματά μου ως κατηγορουμένου, όπως άλλωστε με συμβούλευσε ο συνήγορός μου κ. Κ. Κ, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω, Καθηγητής (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου και Θεολόγος.

Η ως άνω ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή, ισοδυναμεί με ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΙΑ από εκκλησιαστικό όργανο της εκκλησιαστικής δικαιοσύνης τεταγμένο στην εφαρμογή της νομιμότητας και μόνον. Είναι πρωτοφανές και αδιανόητο αυτό το οποίο έπραξε ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής, διότι έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τον ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό και θυμίζει άλλες, ξεπερασμένες από άποψη νομικού πολιτισμού, εποχές.

Η νομιμότητα ορίζεται από το Διεθνές Δίκαιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (επί παραδείγματι, το άρθρο 6 παρ. 1 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τη δίκαιη δίκη), το Σύνταγμα της Χώρας (επί παραδείγματι το άρθρο 25 του Συντάγματος που εγγυάται τη συνταγματική αρχή του κράτους δικαίου), το άρθρο 72 Νόμου 4149/1961 σε συνδυασμό με το Νόμο 5383/1932 για τα εκκλησιαστικά δικαστήρια, στις διατάξεις των οποίων προβλέπονται λεπτομερώς τα δικαιώματα των κατηγορούμενων κληρικών.

Η προηγηθείσα ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την εγχείριση από εμένα σε αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος, και 2) η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ άρνηση παραλαβής από αυτόν του ίδιου Απολογητικού μου Υπομνήματος, επειδή ΝΟΜΙΜΩΣ αρνήθηκα να ορκιστώ ως κατηγορούμενος πριν την εγχείριση στον ίδιο του αυτού Απολογητικού μου Υπομνήματος —ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΥΝ ΜΕ ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΙΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ— σκοπό είχαν να παρακωλύσουν, και παρακώλυσαν πράγματι, ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ το διεθνές, συνταγματικό και εκκλησιαστικό μου δικαίωμα στην υπεράσπιση εμού του κατηγορούμενου Ιερέα (άρθρο άρθρο 6 παρ. 1 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, άρθρο 20 παρ. 1 Συντάγματος της Χώρας).

Για τον λόγο αυτό, μάλιστα, ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής διέπραξε και το ποινικό αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, σύμφωνα με το άρθρο 259 του Ποινικού Κώδικα, και, ως εκ τούτου, επιφυλάσσομαι να ασκήσω εναντίον του τα προβλεπόμενα ένδικα βοηθήματα στην κρατική δικαιοσύνη.

Στη συνέχεια λεπτομερώς ενημέρωσα τηλεφωνικά, στη Θεσσαλονίκη όπου βρισκόταν, τον συνήγορό μου

1) για την προηγηθείσα ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την εγχείριση σε αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος, και

2) για την ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ άρνηση παραλαβής από αυτόν του ίδιου Απολογητικού μου Υπομνήματος, επειδή ΝΟΜΙΜΩΣ αρνήθηκα να ορκιστώ ως κατηγορούμενος πριν την εγχείριση στον ίδιο του αυτού Απολογητικού μου Υπομνήματος.

Αμέσως ο συνήγορός μου ενημέρωσε, στο κινητό του με αριθμό 697………….., στις 9.40 μ.μ. τον αξιωματούχο της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνίας και Αποκορώνου, τον Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπό της, Πρωτοπρεσβύτερο π. Γεώργιο Περάκη

1) για την προηγηθείσα ΠΑΡΑΝΟΜΗ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ απαίτηση του εν λόγω εκκλησιαστικού ανακριτή να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την εγχείριση σε αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος, και

2) για την ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ άρνηση παραλαβής από αυτόν του ίδιου Απολογητικού μου Υπομνήματος, επειδή ΝΟΜΙΜΩΣ αρνήθηκα να ορκιστώ ως κατηγορούμενος πριν την εγχείριση στον ίδιο του αυτού Απολογητικού μου Υπομνήματος.

Ο π. Γεώργιος Περάκης είπε στον συνήγορό μου να ενημερώσει και τον Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου (με την ανωτέρω έννοια) και του ζήτησε να του ξανατηλεφωνήσει σε λίγα λεπτά για να του δώσει το κινητό του εν λόγω Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια).

Πράγματι, ο συνήγορός μου τηλεφώνησε για δεύτερη φορά στον π. Γεώργιο Περάκη, στο ίδιο κινητό του, στις 9.45 μ.μ. Κατά τη διάρκεια αυτής της δεύτερης επικοινωνίας τους, ο π. Γεώργιος Περάκης έδωσε τον αριθμό του κινητού του ίδιου Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια), ο οποίος αριθμός είναι 69………………

Κατόπιν, συμμορφούμενος με σύσταση του π. Γεωργίου Περάκη, ο συνήγορός μου τηλεφώνησε στο συγκεκριμένο κινητό του αυτού Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια) δύο (2) φορές, στις 9.48 και 9.49 μ.μ., αλλά εκείνος δεν απάντησε.

Τότε ο συνήγορός μου χρειάστηκε να καλέσει για τρίτη φορά στο ως άνω κινητό του τον π. Γεώργιο Περάκη, στις 9.50 μ.μ., για να τον ενημερώσει ότι, συμμορφούμενος με τη σύστασή του, τηλεφώνησε αυτές τις δύο (2) φορές, για την εν λόγω ενημέρωσή του, στο ίδιο κινητό του τον Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια), πλην όμως εκείνος δεν απάντησε.

Ως προς το θέμα της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ παρακράτησης των μισθών μου από τον Μητροπολίτη (με την ανωτέρω έννοια), θα ήθελα να υπενθυμίσω την με αριθ. πρωτ. 2571/21-12-2016 αίτησή μου προς εσάς για ανάκληση της με αριθ. πρωτ. 2103/24-10-2016 αποφάσεώς σας με την οποία μου επιβάλατε ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ στέρηση μισθών μου, ενόψει Επισκοπικού Δικαστηρίου, από 30-10-2016.

Παρά την υπόσχεσή σας στις 21-12-2016 στο γραφείο σας ενώπιον εμού του εξωδίκως δηλούντος και κατηγορουμένου Ιερέα, ενός άλλου συμπαριστάμενου Ιερέα και του συνηγόρου μου κ. Κ. Κ, Δικηγόρου παρ’Αρείω Πάγω, Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης και Θεολόγου, εσείς ακόμη δεν εκπληρώσατε την εν λόγω υπόσχεσή σας και ταυτοχρόνως νόμιμη υποχρέωσή σας, ούτε καν στη μισθοδοσία των Ιερέων της Μητρόπολης της 27-12-2016.

Σας ενημερώνω νομίμως για τελευταία φορά ότι, ότι αν δεν άρετε τη στέρηση των μισθών μου από 30-10-2016 και έκτοτε και δεν λάβω όλους τους καθυστερημένους μισθούς μου μέχρι τις 10-1-2017, θα προχωρήσω αμέσως σε έγκληση εναντίον σας στην Εισαγγελία Χανίων.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Σας εγχειρίζω, με την παρούσα Εξώδικη Δήλωσή μου η οποία επιδίδεται νόμιμα με δικαστικό επιμελητή, το από 31-12-2016 Απολογητικό μου Υπόμνημα, το οποίο αρνήθηκε ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ να παραλάβει, όπως κατά νόμον όφειλε, ο εν λόγω εκκλησιαστικός ανακριτής, παραβιάζοντας το διεθνές, το συνταγματικό και το εκκλησιαστικό μου δικαίωμα στην προανακριτική μου απολογία και στην εν γένει υπεράσπισή μου ως κατηγορουμένου Ιερέα,

1) εξαιτίας της προηγηθείσας ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ απαίτησής του να ορκιστώ ο κατηγορούμενος Ιερέας πριν την εγχείριση σε αυτόν του ως άνω Απολογητικού μου Υπομνήματος, και

2) εξαιτίας της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ και ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ άρνησης παραλαβής από αυτόν του ίδιου Απολογητικού μου Υπομνήματος, επειδή ΝΟΜΙΜΩΣ αρνήθηκα να ορκιστώ ως κατηγορούμενος πριν την εγχείριση στον ίδιο του αυτού Απολογητικού μου Υπομνήματος.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται να επιδώσει την παρούσα στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνό, προς γνώση του και για τις νόμιμες συνέπειες.
Χανιά, 2-1-2017

Ο εξωδίκως δηλών και κατηγορούμενος Ιερέας