Προβληματισμός για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ από τη γέφυρα του Πλατανιά

0
429

Σχετικά με τη γέφυρα τύπου belley η τοποθέτηση της οποίας ολοκληρώνεται στον Ποταμό Ιάρδανο στον Πλατανιά, η πληροφορία ότι η γέφυρα βάρους 39 τόνων έχει όριο βάρους 10 τόνων, προκαλεί έντονο προβληματισμό στους φορείς του τουρισμού, στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του Πλατανιά, αλλά και στους υπεύθυνους του υπεραστικού ΚΤΕΛ.

Και αυτό γιατί σύμφωνα με πληροφορίες, η γέφυρα μονής κυκλοφορίας, είναι ακατάλληλη για όλα τα μεγάλα λεωφορεία του ΚΤΕΛ καθώς χωρίς επιβάτες το ελάχιστο βάρος τους αγγίζει τους 12 τόνους.

Αυτό συμβαίνει σύμφωνα με πληροφορίες, γιατί η γέφυρα έχει μεγάλο άνοιγμα, 3,80 μέτρα, και είναι σε μήκος μεγαλύτερη από 30 μέτρα. 

Σύμφωνα με το ΚΤΕΛ, η διέλευση θα μπορεί να γίνεται πλέον μόνο από mini -bus μέχρι τον Πλατανιά, για όσο διάστημα παραμείνει η γέφυρα.

Τα δρομολόγια για τις περιοχές πέρα της γέφυρας του Πλατανιά, θα διεξάγονται μέσω της Εθνικής οδού, χωρίς πλέον να υπάρχει η δυνατότητα τα λεωφορεία να περνούν μέσα από τον Πλατανιά καθώς δεν θα μπορύν να βγουν ξανά στην Εθνική οδό, μέσω του κόμβου του Πλατανιά.

Σε ότι αφορά το Πατελάρι, η γέφυρα θα σηκώνει μεγαλύτερα βάρη καθώς είναι πιο στενή και μικρότερη σε μήκος.