Κρήτη: Στοχευμένες κινήσεις Δήμων για προώθηση του τουρισμού

0
69

Σε μία σειρά συγκεκριμένων δράσεων και κινήσεων αποφάσισαν να προχωρήσουν οι Δήμοι Χερσονήσου και Πλατανιά, με στόχο την περαιτέρω τουριστική προβολή των περιοχών τους σε Ελλάδα και εξωτερικό για το 2018.

Ο Δήμος Χερσονήσου “άναψε” το “πράσινο φως” στη δημιουργία βίντεο τουριστικής προβολής, κάτι που κρίθηκε σκόπιμο για την επίτευξη των παρακάτω στόχων του εν λόγω Δήμου:
Α) αύξηση της επισκεψιμότητας στον Δήμο
Β) τόνωση της παρουσίας του Δήμου στις σημαντικότερες τουριστικές αγορές, εγχώριες και παγκόσμιες
Γ) επαναπροσδιορισμός του Δήμου Χερσονήσου, μετά την συνένωση των τεσσάρων Δήμων σαν ένας νέος ολοκληρωμένος τουριστικός προορισμός με επιπλέον συγκριτικά πλεονεκτήματα
Δ) ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του Δήμου Χερσονήσου διεκδικώντας έτσι μεγαλύτερο μερίδιο στις τουριστικές αγορές από ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Ε) ανάδειξη του Δήμου ως ένας σημαντικός παίκτης στο παγκόσμιο τουριστικό πανόραμα (μεγάλος αριθμός κλινών, σύγχρονων τουριστικών υποδομών και ποιοτικών υπηρεσιών, πολιτιστικών και φυσικών πόρων).
ΣΤ) άμβλυνση της εποχικότητας
Ζ) επιμήκυνση τουριστικής περιόδου. Επίσης, ο Δήμος Χερσονήσου ενέκρινε το λογοτύπο LAND OF EXPERIENCES για την τουριστική προβολή του και την χρησιμοποίησή του στο εξής για την εξυπηρέτηση αυτού του σκοπού (στην ιστοσελίδα, σε πληροφοριακό υλικό κλπ).

Από την πλευρά του αντίστοιχα ο Δήμος Πλατανιάς, επιθυμώντας να προβάλλει ακόμη περισσότερο την περιοχή και τις ομορφιές της, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις ξένες αγορές, ανέθεσε την «Προμήθεια εντύπου τουριστικής προβολής» στην εταιρεία OLYMPIAN PANTHEON ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΕΛΕΝΗ έναντι δαπάνης 1.860 ευρώ με ΦΠΑ.

Πηγή: tornosnews.gr

Ακολουθήστε το Kriti24 και στο Google News για να βλέπετε όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το Kriti24 στο Facebook και στο Twitter