Και τα… brand names γιόρτασαν τη Γυναίκα!

0
41

Την τιμητική τους είχαν οι Γυναίκες την Πέμπτη, καθώς στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, πολλά εμπορικά σήματα «τα’ δωσαν όλα» για το ποιο από αυτά θα τιμήσει με τον πιο σαφή, πρωτότυπο και ουσιαστικό τρόπο αυτή την σημαντική επέτειο.

Πολλές εταιρείας εμφάνισαν καινούργια προϊόντα, θέλοντας να στείλουν ένα μήνυμα ότι είναι πλέον καιρός οι γυναίκες να αποκτήσουν περισσότερη εξουσία. Μήνυμα ότι πρέπει να σταματήσει η υποτίμηση, η υποβάθμιση, η ανισότητα στην εργασία και την αμοιβή.

Μπορεί η Mattel να ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εμφανίσει σειρά «Μπάρμπι» στις οποίες απεικονίζονται σημαντικά γυναικεία πρόσωπα της ιστορίας – από τη Μεξικανή ζωγράφο και ακτιβίστρια του φεμινισμού Φρίντα Κάλο έως την Αμέλια Ίαρχαρτ, την πρώτη γυναίκα που πέρασε με αεροπλάνο τον Ατλαντικό. Η ΜcDonald’s θέλησε, όμως, να κλέψει την παράσταση.

Γι’ αυτόν τον λόγο, αντέστρεψε τη διπλή χρυσή καμάρα που συνιστά το εμπορικό της σήμα: το χρυσό «M» έγινε χρυσό «W» (παραπέμποντας στη λέξη «woman», δηλαδή «γυναίκα»). Σε όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες της αλυσίδας, το «M» είχε γίνει «W», όπως επίσης και στα social media, ενώ οι υπάλληλοί της θα φορούν ειδικά καπέλα και πουκάμισα.

Τα τελευταία χρόνια, οι εταιρείες άρχισαν να χρησιμοποιούν την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας για να μεταφέρουν τις απόψεις τους σχετικά με την ισότητα των φύλων.

Όπως για παράδειγμα, η εταιρεία πίσω από το παγκοσμίως γνωστό ουίσκι Johnnie Walker, που λάνσαρε μια περιορισμένη έκδοση «Jane Walker» για όλο το μήνα Μάρτιο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ