GTR150 Supra: Το πιο δυνατό «παπί» της Honda

0
176

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του Honda Supra-X 125 Helm-in, η Honda προχωράει στο λανσάρισμα του πιο δυνατού «παπιού» που έχει κατασκευάσει ποτέ. Πρόκειται για το GTR150 Supra, το οποίο αναμένεται να σηματοδοτήσει νέα πορεία στην κατηγορία.

Κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Honda στην Ινδονησία P.T. Astra Honda Motor και με την ισχύ των 15,1 ίππων, από τον κινητήρα που προέρχεται από το CBR150R, αναμένεται να προσφέρει δυνατές συγκινήσεις, αλλά και υψηλές αποδόσεις.

Λόγω των διαστάσεών του προσφέρει μεγάλη ευελιξία και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα τόσο στα στενά όρια της πόλης όσο και εκτός αυτής. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία και την άνεση οδήγησης ενός παπιού με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Μπορεί να μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη, στοιχείο που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα να προσφέρει αντίστοιχη οδηγική απόλαυση. Ταυτόχρονα ανεβάζει τον πήχη με τη μοναδική αισθητική που προσφέρει χάρη στις ελκυστικές και ταυτόχρονα τολμηρές γραμμές οι οποίες προσδίδουν κύρος και μία μοντέρνα-σπορ εμφάνιση, που διεγείρουν τις αισθήσεις από όποια γωνιά και να το κοιτάξεις.

Το Honda GTR 150 είναι ένα κατάλληλο εργαλείο για τις καθημερινές μετακινήσεις, καθώς έχει χαμηλή κατανάλωση που εστιάζεται στα 2,23 λίτρα για τα 100 χιλιόμετρα, ενώ το ντεπόζιτο του χαρίζει αυτονομία 195 χιλιομέτρων. Διαθέτει ελαφρύ ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού τύπου «διαμάντι» το οποίο συνδυάζει υψηλή στρεπτική ακαμψία, ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και ευελιξία σε συνθήκες πόλης ακόμη και με 2 αναβάτες. Η γεωμετρία του πλαισίου είναι τέτοια που προσφέρει άριστη συγκέντρωση των μαζών και εξαιρετική κατανομή του βάρους στο εμπρός σύστημα (Mass Forward Proportion). Ταυτόχρονα προσφέρει όρθια θέση οδήγησης για εξαιρετική περιμετρική ορατότητα στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη αλλά και άνεση κατά τη διάρκεια οδήγησης μεγάλων αποστάσεων. Παράλληλα, οι τροχοί των 17’’ και τα λάστιχα μεγάλου μεγέθους χαρίζουν αυτοπεποίθηση και αίσθημα ασφάλειας κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες.

Στην κορυφαία ασφάλεια που προσφέρει το GTR150 Supra, συνεισφέρει το δικάναλο ABS σε συνεργασία με τα πανίσχυρα υδραυλικά δισκόφρενα της Nissin διαμέτρου 255 mm στον εμπρός τροχό και 220 mm στον πίσω τροχό, τα οποία προσφέρουν γραμμική απόδοση και αντοχή ακόμη και μετά από επίπονη χρήση. Στον τομέα των αναρτήσεων το GTR150 Supra εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι μεγάλης διατομής 31 mm στον εμπρός τροχό, ενώ στο πίσω μέρος διαθέτει μονό αμορτισέρ με απευθείας έδραση στο ψαλίδι. Οι τροχοί του GTR150 Supra είναι 17’’ και είναι εξοπλισμένοι με χυτές ζάντες αλουμινίου και ελαστικά tubeless διαστάσεων 90/80-17M/C 46P στον εμπρός τροχό και 120/70-17 M/C 58P στον πίσω τροχό, συμβάλλοντας στον σπορ χαρακτήρα του. Το GTR150 είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Honda σε δύο εκδόσεις. Στην Sporty έκδοση με τιμή 3.490 ευρώ και στην Exclusive έκδοση με τιμή 3.590 ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ