Εκτεταμένη διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος έγινε το απόγευμα της Πέμπτης, στο Νοσοκομείο Χανίων.
Άμεσα ενεργοποιήθηκε το σύστημα ασφαλείας ε τις γεννήτριες και ηλεκτροδοτήθηκαν η ΜΕΘ, η ΜΕΝΝ, η Μονάδα Εμφραγμάτων , τα Εργαστήρια και το Ακτινολογικό τμήμα.

Όπως μας ενημέρωσε ο Διοικητής του Νοσοκομείου Γιώργος Μπέας, ο ΔΕΔΔΗΕ έδωσε ρεύμα από την εφεδρική γραμμή, ενώ έσπευσε και συνεργείο, όπου και προχώρησε στην πλήρη αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα.

Σε σχετική ανάρτηση του ο Γιώργος Μπέας αναφέρει:
Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στους Ηλεκτρολόγους μας , στον Προϊσταμενο Τεχνικού της Τ.Υ. για τα γρήγορα αντανακλαστικά, την συνεχή επαγρύπνηση ,καθώς και στα στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ που ανταποκρίθηκαν άμεσα και αποκαταστάθηκε η ομαλή λειτουργία του Νοσοκομείου μας!!
















