«Drive your Ambition»: Το όραμα της Mitsubishi για τα επόμενα 100 χρόνια

0
31

Πέρασαν 100 χρόνια από το πρώτο μοντέλο της Mitsubishi, που σχεδιάστηκε με κριτήριο τη μαζική παραγωγή. Και η ιαπωνική εταιρεία, με γνώμονα πάντα τον οδηγό, σχεδιάζει το μέλλον της με μότο «Drive your Ambition».

Η Mitsubishi Motors Corporation ξέρει πολύ καλά τι ζητάει ένας οδηγός από το αυτοκίνητό του. Το αποδεικνύει, εξάλλου, έμπρακτα εδώ και 100 χρόνια.

Το Model-A, το πρώτο ιαπωνικό αυτοκίνητο, προετοίμασε το δρόμο για τους φιλόδοξους στόχους της εταιρείας να διερευνήσει νέους τομείς στο χώρο της αυτοκίνησης και να πιέσει τα όρια της μηχανολογίας.

Αυτά που έχει προσφέρει μέχρι τώρα είναι πολλά. Από τις πολυάριθμες μηχανολογικές καινοτομίες, τη διερεύνηση αχαρτογράφητων περιοχών ( Outlander PHEV) μέχρι την καθιέρωση συστημάτων παρακολούθησης ποιότητας σε αναδυόμενες αγορές (XPANDER το 2017).

Η Mitsubishi, λοιπόν, λαμβάνοντας υπόψη την πλούσια, μοναδική κληρονομιά της, με φιλόδοξα σχέδια για το μέλλον, και στο πλαίσιο μιας πλήρους ανανέωσης της μάρκας, κατάρτισε μια στρατηγική για να ικανοποιήσει τις ανάγκες όλων των ενδιαφερόμενων οδηγών της.

Ποντάρει, λοιπόν σε αυτό που ξέρει να κάνει καλά, με ένα ασίγαστο πάθος για όλες τις μορφές μετακίνησης – τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου- και υπόσχεται να τηρήσει τη δέσμευσή της για «καινοτομία» και «ανακάλυψη» με ένα προηγμένο όραμα βιώσιμου μέλλοντος.

Τα τέσσερα σημαντικά συστατικά της νέας στρατηγικής «Ambition to Explore»

Η καταγωγή της Mitsubishi – είναι ένα κομμάτι του DNA της Mitsubishi επί 100 χρόνια, και αποτελεί πηγή έμπνευσης για εργαζόμενους, πελάτες και ευρύτερα ενδιαφερόμενα μέρη, μέσα και έξω από τον κόσμο της MMC.

Η «τοποθέτηση» της Mitsubishi απέναντι στην τεχνολογία και τη σχεδίαση – που έχει αποφέρει εμπνευσμένα σχεδιαστικά και προϊοντικά χαρακτηριστικά, με ένα ισχυρό μελλοντικό όραμα για προϊοντική εξέλιξη και βιωσιμότητα.

Η «άποψη» της Mitsubishi για την παγκόσμια επιχειρηματικότητα – η φιλοδοξία και η διερεύνηση είναι το κλειδί της επιχειρηματικής ανάπτυξης σε μία ταχέως κινούμενη παγκόσμια οικονομία, που προσανατολίζεται όλο και περισσότερο στη μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη σε έναν συνδεδεμένο κόσμο.

Το «δέσιμο» της Mitsubishi με τους πελάτες της – οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν και να εκσυγχρονιστούν μέσα από μία μάρκα που τους βοηθά να επιτύχουν τις φιλοδοξίες τους για την οικογένειά τους και τον πλανήτη.

Αμφισβητώντας τα πρότυπα – Πάντα με αποδείξεις
Όταν η Mitsubishi Motors αποκάλυψε το πρωτοποριακό της Outlander PHEV στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2012, αρκετοί παρατηρητές αμφισβήτησαν την πρωτοβουλία – ένα κανονικό plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό SUV 4WD Twin Motor.

Πέντε χρόνια αργότερα, με τις πωλήσεις να υπερβαίνουν τις 135.000 σε επίλεκτες παγκόσμιες αγορές, οι επικριτές μπορούν πλέον να σωπάσουν καθώς η απόκριση της αγοράς έχει δικαιώσει τη διορατικότητα της Mitsubishi.

Σήμερα, τα Eclipse Cross και XPANDER θα ξεκινήσουν το παγκόσμιο ταξίδι τους, με μία φρέσκια, νέα άποψη στο πώς ένα ζωηρό SUV Coupe και ένα ποιοτικό SUV/MPV crossover μπορούν να εκσυγχρονίσουν τη νοοτροπία των πελατών σε ώριμες και αναδυόμενες αγορές.

Τι σημαίνει όμως το «Drive your Ambition»
Η Mitsubishi ξεκίνησε το ταξίδι της πριν από 100 χρόνια κυκλοφορώντας το πρώτο της αυτοκίνητο και ξέρει πολύ καλά τι ζητά ο καταναλωτής. Προσφέρει σε όλους όσους την εμπιστεύονται φιλόδοξα αυτοκίνητα, πρωτοποριακές φιλοσοφίες οχημάτων με εμβληματικά προϊόντα όπως τα Pajero, Lancer Evolution και i-MiEV, ενώ την ίδια ώρα δημιουργεί τεχνολογίες αιχμής που φέρνουν επανάσταση, όπως το Outlander PHEV.

Οι οδηγοί της Mitsubishi ανακαλύπτουν νέους ορίζοντες και κατακτούν εδάφη που κόβουν την ανάσα.

Τι θα μπορούσε να εκφράζει καλύτερα μια εταιρεία που δεσμεύεται στις αξίες και φιλοδοξίες των οδηγών της, από το σλόγκαν «Drive your Ambition»; Γιατί με το «Drive your Ambition» οι οδηγοί της Mitsubishi Motors μπορούν να πηγαίνουν οπουδήποτε!

Πηγή: iefimerida.gr