Τρεις ακόμη άνθρωποι προστέθηκαν τις τελευταίες ώρες, στην μαύρη λίστα των θυμάτων της πανδημίας στα Χανιά.
Πρόκειται για τρεις ηλικιωμένους που κατέληξαν στο Νοσοκομείο Χανίων, από επιπλοκές του κορωνοιού.
Την τελευταία τους πνοή από επιπλοκές του ιού, άφησαν δυο άνδρες 70 και 77 ετών, καθώς και μια γυναίκα 86 ετών.















