Αποστολή Κίνα: Άνετη νίκη Hamilton στο GP No.1000!

0
17

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Βρετανός πήρε τα ηνία από τον teammate του και poleman Valtteri Bottas, με τους δυο τους στην πραγματικότητα να μην απειλούνται από τις Ferrari μέχρι τη συμπλήρωση των 56 γύρων.

Με αρωγό τη στρατηγική της Ferrari, ο Sebastian Vettel είχε το πάνω χέρι έναντι του δικού του teammate, Charles Leclerc κι ανέβηκε στο βάθρο. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η SAIC υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, πιθανότητα βροχής στο 40%, θερμοκρασία αέρα στους 19 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 29. Χαρακτηριστικό των απαιτήσεων σχετικά με τα ελαστικά ήταν πως στο γύρο σχηματισμού είδαμε δύο οδηγούς, τον Max Verstappen και τον Robert Kubica. Χωρίς συνέπειες όμως.

Οι δύο Mercedes παρατάχθηκαν στο grid έχοντας πετύχει το 59ο lock-out της ιστορίας τους, με τη μέση γόμα να είναι το ελαστικό επιλογής των πέντε πρώτων αλλά και των οδηγών από τις θέσεις 11 έως και 18. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα είχαμε αλλαγές ανάμεσα σε teammates στην κορυφή, με τον Lewis Hamilton να προσπερνάει τον Valtteri Bottas και τον Charles Leclerc να κερδίζει θέση έναντι του Sebastian Vettel. Παρότι ο Γερμανός έκανε καλή εκκίνηση, «κόλλησε» πίσω από τη W10 του Φινλανδού.

Κι αν όλοι αυτοί είχαν «καθαρή» εκκίνηση, στη στροφή 6 είχαμε ένα μικρό χάος στις μάχες της ουράς. H επαφή της McLaren του Carlos Sainz με τη Scuderia Toro Rosso του Daniil Kvyat, είχε ως αποτέλεσμα την εκ νέου δύο McLaren μπήκαν στα pit για… φροντίδα, προσωρινά είχαμε καθεστώς αυτοκινήτου ενώ ο Kvyat δέχθηκε ποινή διέλευσης από τα pit καθώς θεωρήθηκε υπαίτιος του ατυχήματος του πρώτου γύρου.

Στην κορυφή, ο Hamilton είχε «αέρα» τριών δευτερολέπτων από τον teammate του, με τον Leclerc άλλα πέντε πιο πίσω και να καθυστερεί τον Vettel – τουλάχιστον σύμφωνα με τα λεγόμενα του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή που δήλωνε επίσης πως θα μπορούσε να κάνει γύρους στο ρυθμό του Lewis.

Ο Hamilton πανηγύρισε την 75η νίκη της καριέρας του και έκτη στην πίστα της Σαγκάης.
Έτσι πήρε και τα ηνία στη βαθμολογία, καθώς έφτασε τους 68 βαθμούς, έναντι 62 του Bottas. Παράλληλα, κάνοντας το χατ τρικ (1-2 και σε Αυστραλία και σε Μπαχρέιν και σε Κίνα), η Mercedes ξέφυγε στη βαθμολογία των κατασκευαστών. Είναι 57 βαθμούς μπροστά ενώ πρέπει να σημειωθεί πως καμία ομάδα δεν έχει κάνει τρία συνεχόμενα 1-2 στο ξεκίνημα της σεζόν, από τη Williams πριν από 27 χρόνια!

Η Ferrari έμεινε για μία ακόμα φορά μακριά από τη νίκη απογοητεύοντας τους tifosi και προβληματίζοντας με τη διαχείριση των οδηγών της κατά τη διάρκεια του αγώνα. Και για τον Vettel, μοναδική παρηγοριά ήταν πως ήταν στο βάθρο και μπροστά από τον Leclerc.

Όσο για τη Red Bull Racing, ήταν για μία ακόμα φορά κοντά στους άμεσους ανταγωνιστές της, όμως για μία ακόμα φορά με μόνο έναν ανταγωνιστικό οδηγό αφού ο Pierre Gasly έκανε αθόρυβη πτήση τερματίζοντας έκτος. To μόνο που κατάφερε, ήταν αλλάζοντας ελαστικά στο τέλος, να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, πράγμα που χαρίζει έναν επιπλέον βαθμό!

Ο Daniel Ricciardo έσπασε επιτέλους το ρόδι κατακτώντας τους πρώτους του βαθμούς ως οδηγός της Renault, μπροστά από τη Racing Point του Sergio Perez, την Alfa Romeo του Kimi Raikkonen και τον Alex Albon που κατάφερε να βαθμολογηθεί για λογαριασμό της Scuderia Toro Rosso, παρότι εκκίνησε από το pit lane ως συνέπεια του ατυχήματος που είχε στο FP3 και τον κράτησε θεατή στις κατατακτήριες δοκιμές.

Επόμενη μάχη, το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, την Κυριακή του Πάσχα!

Πηγή: newsauto.gr