Η Διεύθυνση Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρεθύμνης ανακοινώνει την ολοκλήρωση του προγράμματος μαζικού αθλητισμού «Άθληση και Γυναίκα» για την περίοδο 2025-2026, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026.
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων του Δήμου για την προαγωγή της δημόσιας υγείας, την πρόληψη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών και προσέφερε, για ακόμη μία χρονιά, τη δυνατότητα σε συνολικά 200 γυναίκες που το παρακολούθησαν, να εντάξουν την άσκηση στην καθημερινότητά τους, απολαμβάνοντας τα πολλαπλά οφέλη της τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική τους υγεία.
Κατά τη διάρκεια του φετινού κύκλου, οι συμμετέχουσες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης, το οποίο περιλάμβανε ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, ορθοσωματικές ασκήσεις, προγράμματα ευλυγισίας και ευεξίας, καθώς και ασκήσεις που συμβάλλουν στην ανακούφιση από καθημερινές μυοσκελετικές ενοχλήσεις. Παράλληλα, μέσα από τη συστηματική συμμετοχή τους, βελτίωσαν τη φυσική τους κατάσταση, υιοθέτησαν υγιεινές συνήθειες και ανέπτυξαν σχέσεις κοινωνικής αλληλεπίδρασης, συνεργασίας και αλληλοϋποστήριξης.
Η αρμόδια Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Δρ. Άννα Ελευθεριάδου – Γκίκα, καθώς και η Διεύθυνση Κοινωνικών Υπηρεσιών, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος και ιδιαίτερα προς τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής για την επιστημονική τους κατάρτιση, τον επαγγελματισμό, την υπευθυνότητα και την αφοσίωση με την οποία στήριξαν τις συμμετέχουσες καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνονται επίσης σε όλες τις γυναίκες που συμμετείχαν στον φετινό κύκλο του προγράμματος, αγκαλιάζοντας τη δράση με συνέπεια, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό. Η ενεργός παρουσία τους επιβεβαιώνει τη σημασία της άθλησης ως βασικού μέσου πρόληψης, διατήρησης της υγείας, ψυχικής ισορροπίας και ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής.
Η τακτική σωματική άσκηση αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες διατήρησης της καλής υγείας, καθώς συμβάλλει στην ενδυνάμωση του οργανισμού, στη βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας, στη μείωση του άγχους και στην ενίσχυση της ψυχικής ευεξίας. Για τον λόγο αυτό, η Διεύθυνση Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρεθύμνης προτρέπει όλες τις συμμετέχουσες να διατηρήσουν την άσκηση ως αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς τους και κατά τη θερινή περίοδο, συνεχίζοντας να επενδύουν στην υγεία, την ευεξία και την ποιότητα ζωής τους.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή, την εμπιστοσύνη και τη στήριξή σας στο πρόγραμμα «Άθληση και Γυναίκα» και σας ευχόμαστε ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και υγιές καλοκαίρι.
Καλό καλοκαίρι σε όλες και όλους!
















