Συναγερμός έχει σημάνει στη Γαλλία μετά την επιβεβαίωση του πρώτου κρούσματος Έμπολα σε γιατρό που επέστρεψε από το Κονγκό, με τις αρχές να θέτουν τον ασθενή σε απομόνωση και να ξεκινούν άμεσα ιχνηλάτηση επαφών.
Συναγερμός έχει σημάνει στις υγειονομικές αρχές της Γαλλίας μετά την επιβεβαίωση του πρώτου κρούσματος του ιού Έμπολα σε γιατρό που είχε επιστρέψει από τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό.
Ο ασθενής έχει τεθεί άμεσα σε απομόνωση, ενώ οι αρμόδιες αρχές έχουν ξεκινήσει εκτεταμένη ιχνηλάτηση των επαφών του, σύμφωνα με ανακοίνωση του γαλλικού υπουργείου Υγείας.
Το υπουργείο επιβεβαίωσε επίσημα τον εντοπισμό του πρώτου θετικού κρούσματος στη χώρα, διευκρινίζοντας ότι πρόκειται για περιστατικό στη μητροπολιτική Γαλλία. Ο γιατρός είχε ταξιδέψει στο Κονγκό, όπου καταγράφεται έξαρση της νόσου.
Η κατάσταση παρακολουθείται στενά από την κυβέρνηση, με το πρωθυπουργικό γραφείο να βρίσκεται σε συνεχή ενημέρωση, ενώ οι αρχές υπογραμμίζουν ότι ο κίνδυνος για τον γενικό πληθυσμό στην Ευρώπη παραμένει χαμηλός.
Την ίδια ώρα, οι υγειονομικές υπηρεσίες έχουν κινητοποιηθεί για την αποτροπή περαιτέρω διασποράς, εφαρμόζοντας όλα τα πρωτόκολλα δημόσιας υγείας.
Υπενθυμίζεται ότι η επιδημία στο Κονγκό έχει προκαλέσει πάνω από 1.000 μολύνσεις και 267 θανάτους, καταγράφοντας μία από τις ταχύτερα εξελισσόμενες εξάρσεις του ιού σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.











