Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου

Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου

Στη βουλή διαβιβάστηκε το αίτημα για άρση ασυλίας για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο μετά το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εξέδωσαν οι βελγικές αρχές για τη συμμετοχή του σε ΜΚΟ του Αντόνιο Παντσέρι, που εμπλέκεται στο σκάνδαλο Qatargate.

Το σχετικό αίτημα διαβίβασε αμελλητί στη Βουλή ο υφυπουργός Δικαιοσύνης Ιωάννης Μπούγας.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η βελγική Δικαιοσύνη στο ένταλμα σύλληψης περιγράφει τρία αδικήματα:

Ένταξη σε εγκληματική οργάνωση
Δημόσια Διαφθορά
Νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Κατά το ελληνικό δίκαιο τα αδικήματα αφορούν:

Ένταξη σε εγκληματική οργάνωση
Δωροληψία υπαλλήλου κατ’ εξακολούθηση
Νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες κατ’ εξακολούθηση

Πηγή: iefimerida.gr

Ακολουθήστε το Kriti24 και στο Google News για να βλέπετε όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το Kriti24 στο Facebook και στο X (Twitter)