Χανιά: Άνδρας στα κρατητήρια του Αστυνομικού Μεγάρου ήπιε χλωρίνη

Χανιά: Άνδρας στα κρατητήρια του Αστυνομικού Μεγάρου ήπιε χλωρίνη

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Δευτέρας στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων, όταν κρατούμενος φέρεται να κατανάλωσε χλωρίνη υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο άνδρας είναι ζωντανός, ενώ στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο τον παρέλαβε για τη μεταφορά του στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων.

Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες βρέθηκε στην κατοχή του το καθαριστικό παραμένουν αδιευκρίνιστες και διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές.

Ακολουθήστε το Kriti24 και στο Google News για να βλέπετε όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το Kriti24 στο Facebook και στο X (Twitter)