Εκτεταμένη διακοπή της ηλεκτροδότησης στο Νοσοκομείο Χανίων | Λειτούργησε το εφεδρικό σύστημα

Εκτεταμένη διακοπή της ηλεκτροδότησης στο Νοσοκομείο Χανίων | Λειτούργησε το εφεδρικό σύστημα

Εκτεταμένη διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος έγινε το απόγευμα της Πέμπτης,  στο Νοσοκομείο Χανίων. 

Άμεσα ενεργοποιήθηκε το σύστημα ασφαλείας ε τις γεννήτριες και ηλεκτροδοτήθηκαν η ΜΕΘ, η  ΜΕΝΝ, η Μονάδα Εμφραγμάτων , τα Εργαστήρια και το Ακτινολογικό τμήμα. 

Όπως μας ενημέρωσε ο Διοικητής του Νοσοκομείου Γιώργος Μπέας, ο ΔΕΔΔΗΕ έδωσε ρεύμα από την εφεδρική γραμμή,  ενώ έσπευσε και συνεργείο, όπου και προχώρησε στην πλήρη αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα. 

Σε σχετική ανάρτηση του ο Γιώργος Μπέας αναφέρει:

Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στους Ηλεκτρολόγους μας , στον Προϊσταμενο Τεχνικού της Τ.Υ. για τα γρήγορα αντανακλαστικά, την συνεχή επαγρύπνηση ,καθώς και στα στελέχη του ΔΕΔΔΗΕ που ανταποκρίθηκαν άμεσα και αποκαταστάθηκε η ομαλή λειτουργία του Νοσοκομείου μας!!

 

Ακολουθήστε το Kriti24 και στο Google News για να βλέπετε όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το Kriti24 στο Facebook και στο X (Twitter)