Ένας 84χρονος ιερέας από χωριό του Ηρακλείου, που είχε νοσήσει από κορωνοϊό, έχασε τη μάχη για τη ζωή, το απόγευμα της Παρασκευής.
Ο ιερέας που νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα στη ΜΕΘ Covid-19 του Βενιζέλειου Νοσοκομείου, δεν τα κατάφερε και άφησε την τελευταία του πνοή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγες ημέρες πριν είχε πεθάνει από επιπλοκές που της προκάλεσε ο κορωνοϊός και η σύζυγός του ιερέα, ενώ διασωληνωμένος στη ΜΕΘ Covid-19 δίνει τη δική του μάχη με τον ιό και ο γιος τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρώτος θάνατος που είχε καταγραφεί στην οικογένεια ήταν της κουνιάδας του ιερέα.















