Κορωνοϊός: Νεκρός ιερέας στην Κρήτη λίγες ημέρες μετά τη σύζυγό του | Στη ΜΕΘ και ο γιος τους

Κορωνοϊός: Νεκρός ιερέας στην Κρήτη λίγες ημέρες μετά τη σύζυγό του | Στη ΜΕΘ και ο γιος τους

Ένας 84χρονος ιερέας από χωριό του Ηρακλείου, που είχε νοσήσει από κορωνοϊό, έχασε τη μάχη για τη ζωή, το απόγευμα της Παρασκευής.

Ο  ιερέας που νοσηλευόταν το τελευταίο διάστημα στη ΜΕΘ Covid-19 του Βενιζέλειου Νοσοκομείου, δεν τα κατάφερε και άφησε την τελευταία του πνοή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγες ημέρες πριν είχε πεθάνει από επιπλοκές που της προκάλεσε ο κορωνοϊός και η σύζυγός του ιερέα, ενώ διασωληνωμένος στη ΜΕΘ Covid-19 δίνει τη δική του μάχη με τον ιό και ο γιος τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρώτος θάνατος που είχε καταγραφεί στην οικογένεια ήταν της κουνιάδας του ιερέα.

Ακολουθήστε το Kriti24 και στο Google News για να βλέπετε όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το Kriti24 στο Facebook και στο X (Twitter)