Δύο καΐκια με Ιταλική σημαία έδεσαν την Τετάρτη, στο λιμάνι της Γαύδου, εξαιτίας των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.
Άμεσα ενημερώθηκαν οι λιμενικοί σταθμοί Σφακίων και Παλαιόχωρας, η αστυνομία και η Πολιτική Προστασία, ενώ στο πλήρωμα των καϊκιών, δεν επετράπη ή έξοδός τους από τα σκάφη.
Η εντολή προς τους ναυτικούς ήταν να παραμείνουν εντός των πλοίων, τα οποία αξίζει να σημειωθεί έχουν δέσει στο πιο απομακρυσμένο σημείο του λιμανιού και να αναχωρήσουν αμέσως μόλις βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες.
Τα καΐκια αναχώρησαν με τη βελτίωση των καιρικών συνθηκών, το μεσημέρι της Πέμπτης.
Από την πλευρά του ο δήμος Γαύδου, προχώρησε προληπτικά σε απολύμανση των χώρων του λιμανιού, ενώ νέα απολύμανση έγινε μόλις αναχώρησαν τα καΐκια.

Σε σχετική ενημέρωση του Δήμου προς τους κατοίκους του νησιού αναφέρεται:
















