Χανιά: Στο νοσοκομείο με αιμορραγία από δάγκωμα ψαριού

Χανιά: Στο νοσοκομείο με αιμορραγία από δάγκωμα ψαριού

Απρόσμενη κατάληξη είχε το πρωινό μπάνιο για έναν 69χρονο τουρίστα στους Αγίους Αποστόλους.

Ο 69χρονος άνδρας που απολάμβανε τις διακοπές του στα Χανιά, έκανε αμέριμνος το μπάνιο του το πρωί της Παρασκευής, όταν ξαφνικά ένα ψάρι τον δάγκωσε στο πόδι.

Λόγω όμως του ότι είχε κακή κυκλοφορία αίματος καθώς υποφέρει από κιρσούς, το αίμα δεν σταματούσε με τίποτα. 

Άμεσα έσπευσε η ναυαγοσώστρια και του πρόσφερε τις πρώτες βοήθειες ενώ παράλληλα ενημέρωσε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον άτυχο 69χρονο και τον μετέφερε στο νοσοκομείο Χανίων. 

Ακολουθήστε το Kriti24 και στο Google News για να βλέπετε όλες τις ειδήσεις

Ακολουθήστε το Kriti24 στο Facebook και στο X (Twitter)